Rendszeres olvasók

2007. november 23., péntek

Egy kis történelem

Tudod fiam én már sok mindent áttam, és sok mindent megtapasztaltam. Halgass rám, mert sokat tanulhatsz tőlem. Én egy globális tudástár vagyok az univerzumban. Ma elmondok neked egy olyan információt, amelyet soha nem hallottál senkitől. Én minden területen otthon vagyok, és ezt nem is titkoltam soha senki előtt. Mindenki tisztel is ezért. Ha esetleg összenevetnek a hátam mögött, hát fiam az a tisztelet legmagasabb fokaként jelenik meg az én tudatomban.
Na de nem szaporítom tovább a szót magam tömjénezésével, mert már nem is tudnék mit hozzá tenni.
Na figyelj Barátom.
Először volt az ösközösség, majd lett a feudalizmus. Eddig tudsz követni ugye. Majd lett az ami most is van. Na figyelj, elmondom én neked. Tudd meg, hogy akár mi is van, legyen az ösközösség, vagy az ami ma van, akkoris és most is mindig megvoltak azok akik pofáztak.
na ehhez mit szólsz kis Barátom. Mondom. Halgass rám, mert globálokos vagyok.

Nincsenek megjegyzések: